Suzukiho strečink

 

Cvičte všechny cviky na obě strany, dělejte cviky postupně od 1. až do konce, pokud nějaké cviky nezvládnete alespoň se o ně ze začátku pokuste časem se to zlepší. V poloze vydržte alespoň 10sec (můžete i déle).  Nekmitejte!!! pohyb musí být plynulý a přirozený žádné krkolomné lámání se do polohy na obrázku nějakým nesmyslným způsobem 😀 Nejlepší je provádět cvičení každý den, ale kdo má tolik času že. Já cvičím tento strečink každý týden jednou ve fitku. Před cvičením se zahřeju zaskáču na švihadle a jdu na strečink , celá tato sestava mi trvá 30min. Pak teprve začnu zvedat železa. Strečink dělám i jiné trénikové dny, ale ne tento 30minutový.  Doporučuji co nejčasetěji budete moct, asi takto čím častěji, tím více budete protažení. Záleží na Vás za jak dlouho se chcete kam dostat . výsledky to má velmi rychle už za týden až 14dní si všimnete, že zvládnete více cviků a hlavně už i s větší jednoduchostí.  Ještě jedna rada: snažte se provádět každý cvik poctivě a právě kvůli tomu k čemu cvik slouží, ne kvůli cviku samotnému aby jste si ho jen odškrtli a šli na další 🙂 Hodně štěstí.


suzukiho_system_01suzukiho_system_02

 

suzukiho_system_03

(obrázky převzaty z karate-kyjov.cz)

Leave a Reply