Co je Lean Gains? Styl stravování(dieta) založený na vynechání snídaně, velkých jídlech v kombinaci se silovým těžkým tréninkem.
Výhody:

  •  Redukce pocitu hladu Pro ty kteří chtějí zhubnout je to jedna s největších výhod, po týdnu si tělo zvykne a dopolední čas zvládnete bez jídla bez pocitu hladu. Následně pro vás nebude problém vydržet bez jídla i delší dobu.
  • Jednoduší plánování jídla s menším počtem jídel je příprava i konzumace jednoduší bude pro vás jednoduší dodržovat svoje dění makra, budete mít více času jelikož začátkem dne máte půst a celkově tím strávíte méně času.
  • Jednoduchý způsob jak redukovat podkožní tuk tedy připravte se na vyrýsovanost a dobrou formu bez úbytku svalové hmoty.

Zásady Lean Gains

  1. Jezte veškeré jídlo v 8 hodinovém okně. Řekněme tedy že vaše poslední jídlo je v 9 večer další jídlo si tedy dáte v 1 odpoledne a sníte potřebný počet živin do 9 do večera.
  2. V tento čas 16hodin od večera do rána by jste neměli pít nic s kalorického žádný energetický přísun z pítí.
  3. 3-7 dní trvá než si na tento nový způsob stravování zvyknete takže počáteční pocit hladu prostě překonejte nejste másla.
  4. ideální je jít před prvním jídlem dát silový trénink. Měly by jste se držet zásady že do 2 hodin po tréninku je třeba si dát jídlo tak aby vám to vychýzelo. Tedy trénink v třeba rozmezí 10-12hodin dopoledne
  5. Potréninkové jídlo by mělo být největší jídlo dne.

Join the discussion One Comment

Leave a Reply